اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

۳۰ کتاب از ۳۰ دوره جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانش‌‌آموزان رونمایی شد

با حضور مسؤولان آموزش و پرورش، ۳۰ کتاب از ۳۰ دوره جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانش‌‌آموزان رونمایی شد.

۳۰ کتاب از ۳۰ دوره جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانش‌‌آموزان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌‌آموزان دختر برگزیده سراسر کشور در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

در این مراسم، ۳۰ کتاب از ۳۰ دوره جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانش‌‌آموزان سراسر کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دانش‌آموزان دختر برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری سراسر کشور رونمایی شد.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم اظهار کرد: حضور در عرصه فرهنگ و هنر نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ایران را به مردم کشورهای دیگر معرفی کنید، چه می‌کنید؟ مسلما اینکه کشور ما در کجا و با چه منابعی قرار دارد، اهمیت دارد اما کشورمان را با فرهنگ و هنر و چهره‌هایی مانند حافظ، سعدی و مولانا معرفی می‌کنیم چرا که فرهنگ و هنر یکی از ارزشمندترین دارایی‌های ماست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول